صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۴
کد خبر: 13742
گزارشگر: 306
۲۱۷
۰
۰
۱
فرماندار اردکان

همه باید پاسخگوی سوالات جوانان دهه هشتادی باشند

همه باید پاسخگوی سوالات جوانان دهه هشتادی باشند
​ یزد - ​فرماندار اردکان گفت: مسئولان ، والدین، مشاوران و کارشناسان باید رابطه خود را با دهه هشتادی ها نزدیک و پاسخگوی سوالات آنها باشند
آسیانیوز / یزد ؛ حسین سبزواری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: طبق آخرین تحقیقات در حوزه جوانان ، دهه هشتادی ها ،  رابطه خود  با دیگر نسل ها قطع کرده و دچار نوعی  توهم دانایی ، تمایل به  تغییر و ناامیدی مفرط و کشورگریزی شده اند  که باید  در برنامه ریزی ها آن را لحاظ کرد.  

او با اشاره به اینکه ،  تمایل این دهه به تفریحات ناسالم  بیشتر است و فقط از هم سن و سال های خود حرف شنوایی دارند اضافه کرد:  آنها  خانواده ستیز،  درگیرو مضطرب ، دچار احساس عدم درک  توسط والدین  و منزوی شده اند  و به بازی ها و برنامه های آن لاین گرایش پیدا کرده اند .

فرماندار اردکان تصریح کرد: تهیه تقویم اجرایی توسط مسوولان و تغییر حکمرانی برای جذب جوانان لازم است .

سبزواری با اشاره به اینکه با تشکیل نشست ها و انجمن های فعال در حوزه جوانان می توان تمرین مدیریت و فعالیت اجتماعی داد و از طرفی تخلیه انرژی جوانان فراهم نمود اظهار داشت: مسئولان و کارشناسان باید در مسیری که گام برمی دارند آمار و اطلاعات جامع و کامل داشته تا فرهنگ سازی و الگویابی برای جوانان نمایند .

سبزواری با بیان اینکه گاهی باید به جوانان مسئولیت های اجتماعی داد و از حالت کلیشه ای ، سنتی و قدمی خارج شد و به سمت نوسازی رفت یادآور شد: تشکل‌ها یک ابزار برای بیان باورها و رویکردها هستند.

او با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان است که بستر را برای فعالیت‌های فرهنگی جوانان  فراهم کنند، خاطرنشان کرد: تعامل و گفت و گو بسیار اثرگذار است و تاثیر فراوانی در حل مسائل مختلف دارد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

همه باید پاسخگوی سوالات جوانان دهه هشتادی باشند ، حسین سبزواری  فرماندار اردکان

https://www.asianews.ir/u/9m2
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید